Stává se vám, že při vyjednávání se zákazníky nevíte, jak najít ideální kompromis, který uspokojí obě strany? Čelíte námitkám k vašim produktům či službám a potřebujete se naučit je efektivně překonávat? Hledáte způsoby, jak přesvědčit zákazníka nenásilnou formou a zároveň umět rozpoznat a reagovat na možné manipulace? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli ANO, je tento jednodenní tréninkový seminář právě pro vás. Naučíte se klíčové techniky vyjednávání, zvládání námitek i úspěšné komunikace se zákazníky, které vás posunou o krok blíže k obchodnímu úspěchu.
Co vám tréninkový seminář přinese?
Obsah:
Metody:
Na tréninkovém semináři si procvičíte probíraná témata v praxi, získáte spoustu know-how, které můžete ihned aplikovat, budete pracovat ve skupinách i samostatně a dostanete spoustu tipů na úspěšnější zvládání vyjednávacích situací (nejen) se zákazníky.