Obchodní vyjednávání a přesvědčivá argumentace

Stává se vám, že při vyjednávání se zákazníky nevíte, jak najít ideální kompromis, který uspokojí obě strany? Čelíte námitkám k vašim produktům či službám a potřebujete se naučit je efektivně překonávat? Hledáte způsoby, jak přesvědčit zákazníka nenásilnou formou a zároveň umět rozpoznat a reagovat na možné manipulace? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli ANO, je tento jednodenní tréninkový seminář právě pro vás. Naučíte se klíčové techniky vyjednávání, zvládání námitek i úspěšné komunikace se zákazníky, které vás posunou o krok blíže k obchodnímu úspěchu.

Co vám tréninkový seminář přinese?

  • Zjistíte, co vše lze využít pro úspěšné vyjednávání a seznámíte se s hlavními zásadami a principy ve vyjednávání
  • Naučíte se pracovat s nepříznivými emocemi během vyjednáváni (svými i zákazníků)
  • Získáte tipy na různé druhy argumentů, které zákazníky přesvědčí
  • Naučíte se překonávat námitky zákazníků, které jsou nedílnou součástí téměř každého obchodu
  • Osvojíte si postup, jak zvládnout manipulaci ze strany zákazníků
  • Procvičíte si všechna témata na situacích z reálného byznysu a obdržíte konstruktivní zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj


Obsah:

  • Příprava na vyjednávání – co vše musím vzít v úvahu, když se na vyjednávání připravuji
  • Ústupky ve vyjednávání – pravidla, která je vhodná dodržovat
  • Specifická komunikace během vyjednávacího rozhovoru – práce s tichem, otázkami
  • Emoce jsou náš (ne)přítel – jak pracovat s nežádoucími emocemi během vyjednávání, jak si „ochočit“ své emoce a zpracovat emoce klienta
  • Působivé a účinné vyjadřování – čím zvýšíte přesvědčivost a čím ji naopak snížíte, tipy pro vaše vyjadřování
  • Typy argumentů a co vše můžeme použít jako argument
  • Logický sled argumentů pro jasnější a srozumitelnější pochopení
  • Pseudoargumenty aneb manipulace v praxi – jak manipulaci ze strany zákazníků rozpoznat a jak jí zvládnout
  • Námitky vítány – proč mají zákazníci námitky a co je za nimi obvykle schováno, jednoduchý a zaručený tříkrokový systém k překonání námitek a přesvědčení zákazníka
  • Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj.


Metody:

Na tréninkovém semináři si procvičíte probíraná témata v praxi, získáte spoustu know-how, které můžete ihned aplikovat, budete pracovat ve skupinách i samostatně a dostanete spoustu tipů na úspěšnější zvládání vyjednávacích situací (nejen) se zákazníky.

Kód semináře:

4003

Termín:

6. 11. 2024

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

CzechTrade, Štepánská 567/15, 12000 Praha 2, Česká republika

Doba konání:

09.00 - 16.30 hodin

Cena:

2 178 Kč (vč. DPH)

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Barcalová Daniela
Daniela Barcalová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Šimková Petra
Šimková Petra Jako lektorka pracuje od roku 2002. Vede semináře a workshopy v českém a anglickém jazyce pro mezinárodní společnosti, ale i pro malé a střední firmy. Své zkušenosti v oblasti prezentací získala nejen ze své praxe lektorky, ale i moderátorky veřejných, společenských akcí, plesů a konferencí. Kromě prezentačních dovedností realizuje tréninky manažerských, lektorských a komunikačních dovedností, time managementu, rozvoje osobnosti, etikety atp. Vytváří doplňkové online kurzy po zvýšení pravděpodobnosti zavedení získaných znalostí a dovedností do praxe, je autorkou odborných e-knih a MP3 nahrávek, podcastu Za vším hledej sebe a píše články na blog.