Jak vyhrát konkurenční válku získáním a udržením nových klientů? Co se můžete naučit z nejúspěšnějších mezinárodních marketingových úspěchů? Jak tyto poznatky přenést do svého vlastního podnikání, nehledě na to, zda je rodinné či lokální? A jak vlastně to platí v B2B sféře?
Dobrý marketing není o vtipných reklamách a plakátech.
Marketing je mnohem víc než jen reklama. Dobrý marketing není jen o nejnovějších módních teoriích, jako je guerilla marketing nebo word-of-mouth. Dobrý marketing je především o vztahu vašich značek, vašich služeb a vaší společnosti s vašimi zákazníky. Jde o vytváření vztahů se zákazníky prostřednictvím poskytování hodnoty.
Tento vztah platí jak pro podniky, tak pro neziskové organizace, politická uskupení a další subjekty, které se snaží poskytovat služby nebo získávat podporu pro své myšlenky.
Tento seminář se zaměřuje na aplikaci základů marketingu, včetně hodnoty spotřebitele, chování spotřebitelů, průzkumu trhu, segmentace trhu, marketingové strategie a tolik zmiňované čtyři P (product, price, promotion, place).
Hlavní důraz bude kladen na marketingové dovednosti pro plánování, navrhování a implementaci konkrétních marketingových strategií a uplatňování marketingových koncepcí v místním i mezinárodním podnikatelském prostředí.
V tomto semináři se naučíte, jak transformovat úspěšné modely jako Nike, Adidas, IKEA, Apple, Kofola a mnoho dalších pro vlastní podnikání – platí také pro B2B podnikání!
Cíle semináře:
Styl workshopu:
Právě zde dochází k opravdovému učení okamžitou aplikací informací na konkrétní případ nebo praktické cvičení vytvoří v mozku nesmazatelnou stopu, kterou si můžete v budoucnu znovu a znovu vybavit a použít.