Design pro konkurenceschopnost: Jak prorazit na globálním trhu

Chcete expandovat na zahraniční trhy a nevíte, kde začít? Nebo už podnikáte mezinárodně, ale hledáte nové strategie pro úspěch? Přijďte na workshop Design pro konkurenceschopnost, který vám poskytne cenné know-how pro efektivní vstup na globální trh.

V prakticky zaměřeném programu si ujasníte, jaké cíle si stanovit, jaké formy expanze zvolit a na co si dát pozor. Dozvíte se také o možnostech finanční podpory v rámci projektu DESIGN 3 agentury CzechTrade, který nabízí až 70 % způsobilých výdajů na exportní marketing, průmyslový design či účast na zahraničních veletrzích.

OBSAH WORKSHOPU:
Základy teorie

  • Motivace ke vstupu na zahraniční trh
  • Stanovení cílů a strategický přístup

Strategie vstupu na zahraniční trh

  • Reaktivní vs. proaktivní přístup
  • Vztah mezi trhy a produkty

Možnosti expanze

  • Formy vstupu na zahraniční trh a jejich charakteristika
  • Kritéria výběru vhodné strategie

Výhody a rizika jednotlivých forem vstupu

  • Klíčové faktory rozhodování

Interaktivní část

  • Analýza motivace podniku a identifikace potřeb
  • Formulace cílů a měřitelných KPIs

Představení projektu DESIGN 3

  • Podmínky pro zapojení do programu
  • Možnosti finanční podpory

Individuální konzultace

  • Přizpůsobení strategie konkrétním podmínkám podniku


Seminář se uskuteční v rámci Design Centra CzechTrade



Kód semináře:

4037

Termín:

9. 4. 2025

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

Regionální hospodářská komora Brno, areál Výstaviště (BVV), Brno, Česká republika

Doba konání:

09.00-13.00 hodin

Cena:

0 Kč

Stav akce:

Hlaste se

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Ing. Brávková Františka
Ing. Františka Brávková specialista exportního vzdělávání

Lektoři

Ing. Šafrová Drášilová Alena, PhD.
Ing. Šafrová Drášilová Alena, PhD. Vystudovala Podnikovou ekonomiku a management na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity, kde také působí jako odborná asistentka a zaměřuje se na aktivity a vzdělávání v oblastí podpory podnikání a podnikavosti. Předměty zaměřené na marketing a management vyučuje také na vysoké škole Ambis a na JAMU. Mimo akademickou půdu působí jako nezávislá konzultantka v Regionální hospodářské komoře Brno, dlouhodobě spolupracuje na popularizačních článcích s portálem finmag.cz a zpracovává zakázkové analýzy trhu a tržního potenciálu inovativních projektů a technologií.
Ing. Drexler Denis, PhD.
Ing. Drexler Denis, PhD. Je odborník na exportní strategie a marketing se zaměřením na expanzi českých firem do zahraničí. Jako vedoucí projektu Export Pilots pomáhá českým a slovenským podnikům proniknout na mezinárodní trhy a nastavit efektivní marketingové strategie. Zároveň působí jako manažer pro klíčové zákazníky v marketingové a vývojové agentuře Shean, kde pro klienty vytváří strategické i akční plány se zaměřením na český i zahraniční trh. Své odborné znalosti předává také studentům na Newton University, kde vyučuje marketingové předměty.
Bc. Sedmerová Zuzana
Bc. Sedmerová Zuzana Vedoucí oddělení Design Centrum CzechTrade

Přihlášení na akci

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín:

09.04.2025, 09.00-13.00 hodin

Cena:

0 Kč

Objednatel

Kontaktní informace

Účastníci

Oblast zájmu nebo dotaz na lektora

Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte v dokumentu Podmínky nakládání s osobními údaji CzechTrade.