Design pro konkurenceschopnost: Jak prorazit na globálním trhu

Chcete expandovat na zahraniční trhy a nevíte, kde začít? Nebo už podnikáte mezinárodně, ale hledáte nové strategie pro úspěch? Přijďte na workshop Design pro konkurenceschopnost, který vám poskytne cenné know-how pro efektivní vstup na globální trh.

V prakticky zaměřeném programu si ujasníte, jaké cíle si stanovit, jaké formy expanze zvolit a na co si dát pozor. Dozvíte se také o možnostech finanční podpory v rámci projektu DESIGN 3 agentury CzechTrade, který nabízí až 70 % způsobilých výdajů na exportní marketing, průmyslový design či účast na zahraničních veletrzích.

OBSAH WORKSHOPU:
Základy teorie

  • Motivace ke vstupu na zahraniční trh
  • Stanovení cílů a strategický přístup

Strategie vstupu na zahraniční trh

  • Reaktivní vs. proaktivní přístup
  • Vztah mezi trhy a produkty

Možnosti expanze

  • Formy vstupu na zahraniční trh a jejich charakteristika
  • Kritéria výběru vhodné strategie

Výhody a rizika jednotlivých forem vstupu

  • Klíčové faktory rozhodování

Interaktivní část

  • Analýza motivace podniku a identifikace potřeb
  • Formulace cílů a měřitelných KPIs

Představení projektu DESIGN 3

  • Podmínky pro zapojení do programu
  • Možnosti finanční podpory

Individuální konzultace

  • Přizpůsobení strategie konkrétním podmínkám podniku


Seminář se uskuteční v rámci Design Centra CzechTrade



Kód semináře:

4037

Termín:

9. 4. 2025

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

Regionální hospodářská komora Brno, areál Výstaviště (BVV), Brno, Česká republika

Doba konání:

09.00-13.00 hodin

Cena:

0 Kč

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Ing. Brávková Františka
Ing. Františka Brávková specialista exportního vzdělávání

Lektoři

Ing. Šafrová Drášilová Alena, PhD.
Ing. Šafrová Drášilová Alena, PhD. Vystudovala Podnikovou ekonomiku a management na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity, kde také působí jako odborná asistentka a zaměřuje se na aktivity a vzdělávání v oblastí podpory podnikání a podnikavosti. Předměty zaměřené na marketing a management vyučuje také na vysoké škole Ambis a na JAMU. Mimo akademickou půdu působí jako nezávislá konzultantka v Regionální hospodářské komoře Brno, dlouhodobě spolupracuje na popularizačních článcích s portálem finmag.cz a zpracovává zakázkové analýzy trhu a tržního potenciálu inovativních projektů a technologií.
Ing. Drexler Denis, PhD.
Ing. Drexler Denis, PhD. Je odborník na exportní strategie a marketing se zaměřením na expanzi českých firem do zahraničí. Jako vedoucí projektu Export Pilots pomáhá českým a slovenským podnikům proniknout na mezinárodní trhy a nastavit efektivní marketingové strategie. Zároveň působí jako manažer pro klíčové zákazníky v marketingové a vývojové agentuře Shean, kde pro klienty vytváří strategické i akční plány se zaměřením na český i zahraniční trh. Své odborné znalosti předává také studentům na Newton University, kde vyučuje marketingové předměty.
Bc. Sedmerová Zuzana
Bc. Sedmerová Zuzana Vedoucí oddělení Design Centrum CzechTrade