Příběh se začal psát v roce 2013, kdy díky podpoře CzechTrade došlo v prostorách české ambasády v Londýně k setkání obchodního zástupce společnosti Clartés, s. r. o. s nákupčími britských obchodních řetězců. V následujících měsících Clartés, s. r. o. ve spolupráci se zástupci retailerů postupně zužoval porfolio produktů, které se pro náročné britské spotřebitele v luxusním segmentu jevily jako perspektivní. Několikaměsíční hledání vyústilo ve vybudování několika obchodních vazeb, které jsou ale o to pevnější a slibují výborné perspektivy i do budoucna. Posledním a velmi pozitivním plodem spolupráce s londýnským retailerem, který je součástí obchodního domu Selfridges v Londýně, je propagace našich „ananasů“. Tak říkáme našim ikonickým džbánům. Propagace se objevila v novinách The Financial Times. Měla doslova celoevropský dosah a vyvolala po našem produktu poptávkové šílenství.
Čtěte: https://howtospendit.ft.com/house-garden/202025-a+jug+of+otherworldly+beauty
Ve stále sílící konkurenci strojové produkce je čím dál tím obtížnější najít vhodné uplatnění pro sklárnu, která se zaměřuje na ruční sériovou produkci. Klíčem k úspěchu je nejenom kvalitní řemeslné provedení, ale především design, díky kterému může i laik na první pohled poznat, že před sebou má skutečně ručně vyrobený produkt, tedy výrobek s velkou emoční přidanou hodnotou pro koncového zákazníka. Náš „ananas“ toto bezvýhradně splňuje a mimo jiné i díky vynikající podpoře Martina Macourka, ředitele zahraniční kanceláře CzechTrade Londýn, nám otevřel cestu na sice náročný, ale také velmi lukrativní britský trh.
Lukáš Polák
Sales & Marketing Director
CLARTÉS, s. r. o.