Tuto individuální službu poskytují zahraniční kanceláře CzechTrade.
Služba je určená pro české exportní firmy s novými finálními výrobky, jejichž výroba byla zahájena před méně než šesti měsíci, nebo pro firmy s prototypem nového výrobku.
Smyslem služby TPDI je optimalizovat sériovou výrobu a distribuci nového produktu klienta před vstupem na konkrétní trhy.
Obsah služby je individuálně nastaven podle potřeb firmy a může zahrnovat například identifikaci bariér vstupu na trh a potřebných licencí na daném trhu pro daný obor, nezbytné certifikace, registrace nebo také konkurenční benchmark na daném zahraničním trhu s cílem srovnání kvality a ceny.
Základem služby je, ve vztahu k novému produktu klienta, definování specifik daného trhu z hledisek legislativních, kulturních, psychologicko-sociálních, ekonomických apod., která mohou ovlivnit jeho úspěšný prodej na konkrétním zahraničním trhu.