Již příští týden, od 8. do 13. dubna, ve veletržním areálu Rho Fiera v Miláně proběhne nejvýznamnější mezinárodní událost pro designový sektor.
Výstava Salone del Mobile, založená v roce 1961,
nabízí širokou škálu zařizovacích předmětů, které vynikají svou výrazovou silou
a funkční, technologickou a materiálovou inovací, navrženou tak, aby obohatily
domácí panorama. Vynalézavost, vize, inovace, udržitelná dokonalost a emoce
představují známý slovník společností a značek vystavujících na Salone
Internazionale del Mobile, který se dnes ukazuje jako stále více globální,
inkluzivní a v dialogu s celým kreativním a produktivním systémem nábytku.
Události se každoročně účastní různé české firmy, letos konkrétně:
Všechny firmy vyrábí světla a světelné instalace,
krom nábytkářské firmy Todus.
Více na stránkách události https://www.salonemilano.it/en
Během týdne, kdy probíhá Salone del Mobile, se také
konají různé další akce na území Milána, zvané Fuorisalone: celý koncept se nazývá
Design Week Milano. Fuorisalone se účastní různé české firmy, mezi nimi letos:
Připravil tým zahraniční kanceláře CzechTrade Itálie.
Trumpova cla způsobila rekordní propad dovozu do USA o 20 %, což narušilo obchod a ovlivnilo vývoj HDP.
Egypt se potýká s vysokou inflací, nedostatkem deviz a celkově složitou ekonomickou situací. Přesto se zemi daří přitahovat rekordní objemy zahraničních investic, a to zejména díky obřím infrastrukturním projektům. Jedním z nich je i Nové administrativní hlavní město (New Administrative Capital, NAC), které vzniká přibližně 60 km východně od Káhiry.
Kolumbie oznámila ambiciózní plán získat až 57 miliard amerických dolarů od evropských zemí a institucí na podporu rozvoje obnovitelných zdrojů energie. Cílem je urychlit přechod země k čistým zdrojům a snížit závislost na fosilních palivech.
Slavný americký řetězec Macy’s vstupuje do nové fáze své historie. Společnost se rozhodla zaměřit na menší, modernější prodejny, které zákazníkům nabídnou komfortnější a přehlednější nakupování. Do roku 2026 plánuje otevřít desítky nových menších prodejen a zároveň zásadně modernizovat ty stávající. Cílem je posílit zákaznický zážitek, zefektivnit nabídku a lépe reagovat na aktuální nákupní zvyklosti.