Nabízíme služby zahraničních zástupců CzechTrade, kteří aktivně vyhledávají exportní příležitosti, umí získat ověřené obchodní kontakty, pomohou s prezentací vašeho produktu nebo poradí s výběrem vhodného zahraničního trhu.
Kompletní nabídku Exportního poradenství najdete v sekci Naše služby nebo se neváhejte obrátit na příslušného oborového specialistu CzechTrade.
Zahraniční kancelář pro Jižní Koreu je sdíleným zastoupením agentur CzechTrade a CzechInvest.
Podpora jihokorejské společnosti Korea Hydro & Nuclear Power (KHNP) v jaderném tendru na vládní úrovni neustává.
Letecký průmysl se po pěti letech vrací do běžných kolejí. Počet letů na jihokorejských mezinárodních trasách se během letní sezóny přiblíží úrovni před pandemií.
Vláda očekává, že export letos poroste o 8,5 procenta a dosáhne rekordního maxima přes 700 miliard dolarů.
Společnost Kakao zdůrazňuje otevřenost vývoje a prostor pro spolupráci s konkureční firmou Naver.
Korejská republika je čtvrtou největší ekonomikou Asie a jedenáctou v celosvětovém srovnání. Země je politicky stabilní a exportně orientovaná. Hlavními vývozními teritorii jsou Čína (25 %), USA (12 %) a Vietnam (9 %). Evropa včetně Ruské federace tvoří cca 12 % a země ASEAN cca 17 %. Korea patří k lídrům v elektrotechnickém, ocelářském, automobilovém a loďařském průmyslu. Taktéž je významných dodavatelem investičních celků po celém světě. Řadí se mezi progresivní a inovativní země s vysokými výdaji do výzkumu (cca 4 % HDP).
V roce 2011 vstoupila v platnost smlouvu o volném obchodu mezi Evropskou Unií a Koreou, která umožnila dynamický nárůst exportu zboží a služeb z Evropy. Nicméně netarifní bariéry, jazyková vybavenost a obchodní zvyklosti vytváří specifické podmínky obchodování a podnikání. Korejský trh nabízí značné obchodní příležitosti díky vysoké kupní síle obyvatelstva a silné poptávce po technologicky vyspělých řešení ze zahraničí. Korejští zákazníci sledují trendy a potrpí si na luxus a prestižní značky symbolizující úspěch. Firmy hledají moderní technologie a kvalitní produkty za konkureční ceny.
Vysoké povědomí o Česke republice v Koreji lze využít v marketinkové komunikaci a propagaci.
Odkazy: