Jihokorejská pobočka Uberu po těžkých začátcích a změně jména nabírá na síle.
Generální ředitel globální platformy mobility Uber uvedl, že společnost považuje Jižní Koreu za životně důležitý trh a vyjádřil svůj závazek k růstu podnikání společnosti v oblasti taxislužby.
Korea je velký trh taxislužby a trh se silnou tržní příležitostí a rostoucí popularitou e-hail," řekl generální ředitel Uberu Dara Khosrowshahi na tiskové konferenci v Soulu.
Khosrowshahi dále oznámil, že Uber zaznamenal, že počet cest na korejské platformě vzrostl každý měsíc o dvouciferné číslo poté, co společnost v březnu přejmenovala aplikaci na Uber Taxi, a to především díky prudkému nárůstu používání mezinárodními cestovateli navštěvujícími zemi.
Uber zde původně používal název UT pro svou aplikaci pro jízdu a provozoval aplikaci prostřednictvím společného podniku s TMAP Mobility, dceřinou společností v oblasti mobility přední jihokorejské telekomunikační firmy SK Telecom.
Khosrowshahi také sdělil, že Uber pracuje na budování vazeb s mnoha korejskými společnostmi, včetně automobilek, aby podpořil větší spolupráci v odvětví elektrických a autonomních vozidel, což je klíčový pilíř obchodní strategie Uberu do budoucna.
„I když se to nestane přes noc, očekáváme, že autonomní vozidla budou stále důležitější součástí dopravního ekosystému. Naší strategií je spolupracovat s partnery a nabízet rozmanitou škálu autonomních služeb v různých regionech," uzavírá Khosrowshahi.
Zdroj: Yonhap News
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Jižní Korea.
Britský McLaren se spojil se startupem Forseven, který je financován investiční skupinou z Abu Dhabi. Toto nečekané spojení slibuje rozšíření McLarenu a nový směr pro automobilový průmysl.
Zahraniční kancelář CzechTrade Kazachstán zorganizovala ve dnech 21.-25. února Misi českých firem v oboru pekárenských technologií. Na misi jsme zaměřili především na zjištění exportního potenciálu českých firem v Kazachstánu a Kyrgyzstánu.
S rekordním obratem a ambiciózní expanzí za 16 miliard eur posiluje Rewe svou pozici jednoho z nejsilnějších hráčů evropského maloobchodu.
S cílem proniknout na japonský trh či posílit své stávající obchodní kontakty se ve spolupráci s agenturou CzechTrade zúčastnili prestižního veletrhu zástupci českých firem, výzkumných center a Českého optického klastru.