Singapur

Nabízíme služby zahraničních zástupců CzechTrade, kteří aktivně vyhledávají exportní příležitosti, umí získat ověřené obchodní kontakty, pomohou s prezentací vašeho produktu nebo poradí s výběrem vhodného zahraničního trhu. Kompletní nabídku Exportního poradenství najdete v sekci Naše služby nebo se neváhejte obrátit na příslušného oborového specialistu CzechTrade.

Informace z teritoria

SingapurSingapur

Singapur je vysoce moderní, dynamickou a flexibilní ekonomikou. Přestože Singapur není svou rozlohou velký, je hlavním centrem Jihovýchodní Asie. Řada firem zde má svá obchodní centra, takže v tomto smyslu jde o velice perspektivní trh, na kterém je však nutné počítat s velmi tvrdou mezinárodní konkurencí.

Vzhledem k národnostní pestrosti - Číňané, Malajci, Prekarnanci (míšenci čínských mužů a malajských žen), Indové a částečně také pracovníci ze západní civilizace - je teritorium kulturně i obchodně velmi různorodé.

Uplatnění zde najdou především velmi sofistikované výrobky nebo předměty designového charakteru, ale i celá řada další produkce, neboť Singapur dováží dominantní část výrobků.

Podrobné teritoriální informace o singapurské ekonomice, včetně aktuálních kontaktů, poptávek, tendrů a investičních příležitostí naleznete na portálu BusinessInfo.cz.

Časové pásmo
GMT +8 hodin

Desatero pro obchodování

SingapurSingapur
  1. Singapurský partner vám nikdy neřekne zcela jednoznačně zamítavé stanovisko, aby neztratil tvář.
  2. Buďte velmi opatrní s kritikou. Snažte se být opravdu velmi empatičtí.
  3. Nebuďte ve stresu a na obchodní jednání si vyčleňte dostatek času.
  4. Opakovaně se ujišťujte, zda vám obchodní partner opravdu správně rozumí.
  5. Buďte za všech okolností zdvořilí, trpěliví a snažte se být dochvilní.
  6. Propagační materiály mějte připravené kompletně v angličtině.
  7. Osobní jednání je nutností, alespoň v období vytváření obchodního vztahu.
  8. Singapurská kultura je směsicí čínských, malajských, indických i indonéských tradic a zvyků, proto si vytvořte pozitivní vztah k celé asijské mentalitě. Obchodní partner to ocení.
  9. Neprojevujte navenek své emoce (zejména negativní, jako např. rozčarování nad vývojem jednání), neboť zvyšování hlasu bude partner vnímat jako ztrátu sebekontroly.
  10. Vztahy jsou určované společenským postavením, které vyplývá z věku i majetku.
    Důležitý je respekt ke starší generaci.