Série SKLO EVOLUTION, vzniklá ve spolupráci mezi SKLO Pte Ltd a Someliérskou asociací Singapuru (SAS), představuje jedinečnou kolekci degustačního skla – navrženou v Singapuru a ručně vyrobenou v české sklárně Květná 1794, kde se snoubí moderní design s více než dvěma stoletími sklářské tradice.
Vše začalo jednoduchou myšlenkou: „Vytvořme sklo, na které bude singapurská someliérská komunita hrdá.“
Následovalo 30 týdnů vývoje, desítky prototypů a pečlivé ladění detailů, aby vznikl produkt, který kombinuje estetiku, funkčnost a dokonalý degustační zážitek. Výsledkem je SKLO EVOLUTION, série navržená singapurskou společností SKLO Pte Ltd, vedenou panem Thoo Lee Mingem, ve spolupráci se Someliérskou asociací Singapuru (SAS).
Sklo pro každou příležitost
Evolution 50 – Perfektní pro degustaci vína, whisky, brandy, baijiu i fortifikovaných vín, jako jsou portské, madeira nebo huangjiu. Skvěle zvýrazní i chuť sake a dalších asijských nápojů.
Evolution 125 – Univerzální skleněný design, který respektuje každý druh vína a nechá vyniknout jeho chuť a aroma.
Spojení precizního designu s tradicí řemesla
Navrženo v Singapuru, vyrobeno ve sklárně Květná 1794 – tradiční české sklárně s více než dvěma stoletími historie. Tato kolekce spojuje moderní design s mistrovským sklářským uměním, čímž zajišťuje dokonalý degustační zážitek.
Autor: zahraniční kancleář CzechTrade Singapur
Zdroj: SKLO Pte Ltd (www.sklo.sg)
Rekordní hodnota výdajů za domácí mazlíčky byla v Německu dosažena díky zvýšené poptávce po domácích kočkách.
Turecký zahraniční obchod v březnu posílil. Také se zlepšil poměr exportu k importu.
Zavedení nových cel Spojenými státy, oznámené administrativou Donalda Trumpa, vyvolalo silnou reakci v Polsku, kde automobilový průmysl tvoří klíčovou část národní ekonomiky. Premiér Donald Tusk a ministr financí Andrzej Domański se sešli se zástupci automobilového sektoru, aby diskutovali o dopadech nových opatření a hledali možná řešení.
Během uplynulého roku 2024 zaznamenal kakaový sektor v Kolumbii historický úspěch jak v produkci, tak i v exportu této plodiny. Za bezprecedentním nárůstem o více než 103 % stojí jak vstupem kávových společností do tohoto byznysu, tak i pokles světové produkce.