Jak na úspěšnou prezentaci produktu či služby zákazníkům

Potřebujete se naučit odprezentovat zákazníkovi/klientovi svůj produkt či službu, aby ho zaujala a on koupil?
Chcete se dozvědět, na co se zaměřit, aby vaše prezentace byla pro zákazníka/klienta nejen srozumitelná, ale také zajímavá a poutavá?
Nebo prezentujete interně ve firmě a potřebujete prosadit nové myšlenky, projekty či změny?
Pokud si na některou otázku odpovíte ANO, pak je tento jednodenní tréninkový seminář určen právě vám.

Co vám tréninkový seminář přinese?

  • Naučíte připravit a provést prezentaci (i online) pro zákazníky, abyste v něm vzbudili o službu/produkt zájem
  • Osvojíte si zásady efektivní prodejní prezentace zaměřenou na zákazníka/klienta
  • Získáte jistotu ve svém vystoupení (i online)
  • Procvičíte si reálné prezentace před účastníky a obdržíte konstruktivní zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj

Obsah

Během tréninkového semináře se budeme zabývat prezentacemi ve formě PREZENČNÍ (fyzicky před zákazníky) i ONLINE

  • Příprava prezentace – co vše vzít v úvahu, čemu věnovat pozornost, na co si dát pozor
  • Prezentace produktu a služby – jak prezentovat službu/produkt zaměřenou na potřeby zákazníků/klientů
  • Struktura online vystoupení, díky které účastníky pozitivně ovlivníte – konkrétní tipy, díky kterým prezentace zaujme, nadchne a vzbudí zájem
  • Přesvědčivá řeč těla jako nedílná součást každé (i online) prezentace
  • Tréma jako (ne)přítel každého prezentujícího – jak se vyrovnat s trémou, její prevence a „léčba“
  • Prezentace v MS Powerpoint – doporučení pro klasické prezentace i online, zásady tvorby, tipy pro jednoduchou a zároveň efektivní powerpointovou prezentaci
  • Prezentační online technikálie – kamera a její nastavení, mikrofon, vhodné osvětlení, nastavení místnosti atp., jak a co sdílet, jak komunikovat se zákazníky
  • Praktický nácvik reálných prezentací 

Metody
Na tréninkovém semináři si procvičíte probíraná témata v praxi, získáte spoustu know-how, které můžete ihned aplikovat v praxi, budete pracovat ve skupinách i samostatně a dostanete spoustu tipů na úspěšnější prezentace a také odpovědi na všechny vaše otázky.


Vstup na akci je možný pouze s respirátorem a v souladu s aktuálními vládními hygienickými opatřeními (ukončené očkování, platný antigenní nebo PCR test, potvrzení o prodělané nemoci).

Kód semináře:

3772

Termín:

26. 10. 2021

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

CzechTrade, Štěpánská 15 (v přízemí), 120 00 Praha 2, Česká republika

Doba konání:

09.00 - 17.00 hodin

Cena:

1 694 Kč (vč. DPH)

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Mgr. Dostálová Monika
Mgr. Monika Dostálová vedoucí exportního vzdělávání

Lektoři

Šimková Petra
Šimková Petra Jako lektorka pracuje od roku 2002. Vede semináře a workshopy v českém a anglickém jazyce pro mezinárodní společnosti, ale i pro malé a střední firmy. Své zkušenosti v oblasti prezentací získala nejen ze své praxe lektorky, ale i moderátorky veřejných, společenských akcí, plesů a konferencí. Kromě prezentačních dovedností realizuje tréninky manažerských, lektorských a komunikačních dovedností, time managementu, rozvoje osobnosti, etikety atp. Vytváří doplňkové online kurzy po zvýšení pravděpodobnosti zavedení získaných znalostí a dovedností do praxe, je autorkou odborných e-knih a MP3 nahrávek, podcastu Za vším hledej sebe a píše články na blog.