Americká nadnárodní maloobchodní společnost Home Depot plánuje letos otevřít čtyři nová distribuční centra v severní Americe. Hodlá zvýšit prodeje stavitelům a dalším profesionálům v sektoru stavebnictví.
Společnost Home Depot prodává nářadí, stavební výrobky, spotřebiče a poskytuje služby, včetně pronájmu nářadí, strojů a dopravy. Během první poloviny tohoto roku plánuje otevřít čtyři nová distribuční centra v Detroitu, Los Angeles, San Antonu a v kanadském Torontu. Každé z těchto center bude mít rozlohu 46452 metrů čtverečních, což je pětinásobek průměrné plochy obchodu Home Depot.
Rozšiřování distribučních center je součástí dlouhodobé strategie společnosti, když se snaží oslovit profesionály, kteří realizují komplexní projekty, jako jsou rozsáhlé rekonstrukce nebo přestavby kuchyní.
Home Depot od roku 2020 otevřel 14 distribučních center pro profesionály v klíčových metropolitních oblastech. Tehdy první zprovozněné centrum bylo v Dallasu.
Přibližně polovina obratu společnosti Home Depot pochází od profesionálů, druhou půlku tvoří kutilové. Vysoké úrokové sazby a na ně navazující pokles na realitním trhu mají zapříčinily nižní poptávku po menších rekonstrukcích. Získání většího počtu profesionálů se tak pro řetězec stalo prioritou. Společnost Home Depot mění i další aspekty podnikání, aby podpořila zákazníky. Například poskytuje financování nakoupeného stavebního materiálu.
Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade USA (Chicago).
Zdroj: https://www.cnbc.com
Na začátku dubna jsme uspořádali teritoriální webinář o Filipínách, který posluchače provedl základními fakty o Filipínách, jejich makroekonomickými údaji, bilancí s Českou republikou a zajímavými fakty o ekonomice a místním trhu. Webinář představil Filipíny z jiného světla, než jako destinace na dovolenou u moře, vodopádů nebo dobývání mnohdy i aktivních vulkánů. Mezivládní delegace s Českou republikou a Evropskou unií ukazují, jak jsou Filipíny pro Evropu zajímavé do budoucnosti.
V roce 2023 se Mexiko umístilo mezi 10 zemí s největším růstem e-commerce. Dalšími zeměmi jsou Indie, Argentina, Filipíny nebo Indonésie.
Člen představenstva společnosti Markus Kaser zdůrazňuje, že Spar nekopíruje žádné značkové výrobky. Spar se v rakouském potravinářském průmyslu zaměřuje na budování vlastních značek, které mu loni vynesly 43 procent tržeb. To odpovídá částce čtyř miliard eur, tedy o dvanáct procent více než v roce 2022.
V této jihoamerické zemi je v různé fázi rozvoje 67 projektů, které souvisejí se zeleným vodíkem. Hlásí organizace H2 Chile, která se zabývá alternativními zdroji elektrické energie a přechodem země na uhlíkově neutrální ekonomiku.