Aston Martin se zavazuje k rychlé elektrifikaci modelové řady, aby dosáhl uhlíkové neutrality. Do konce desetiletí plánuje uvést na trh svůj první elektromobil a do roku 2035 přidat hybridní automobily.
Podle nového šéfa britské automobilové společnosti Aston Martin Adriana Hallmarka společnost rychle rozšíří svou hybridní řadu a do konce desetiletí uvede na trh první elektromobil.
Hallmark, bývalý šéf Bentley, převzal post generálního ředitele v září loňského roku a pracuje na nové strategii pro nadcházející desetiletí.
Hallmark sdělil, že cesta k elektrifikaci není tak jednoznačná jako dříve. Předchozí vedení určilo rok 2027 jako termín pro uvedení prvního elektromobilu na trh. Tento rok však Hallmark zpochybnil ještě před svým nástupem. Avšak trvá na tom, že první elektromobil Aston Martin se objeví v tomto desetiletí.
Britská automobilka přislíbila dosáhnout uhlíkové neutrality a plánuje zdvojnásobit úsilí v oblasti hybridních automobilů před přechodem na plně elektrický pohon.
Zda první elektromobil bude varianta stávajícího, či půjde o zcela nový model ještě není rozhodnuto. Pro společnost je důležité, aby byla flexibilní a měla více možností, které odpovídají legislativním požadavkům a také požadavkům zákazníků. Očekává se, že spalovací modely s nějakou formou elektrifikace budou tvořit většinu prodejů do roku 2030 a firma se stane plně elektrickou mezi lety 2035 a 2040.
Zdroj: AUTOCAR.co.uk
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Londýně
Britský McLaren se spojil se startupem Forseven, který je financován investiční skupinou z Abu Dhabi. Toto nečekané spojení slibuje rozšíření McLarenu a nový směr pro automobilový průmysl.
Zahraniční kancelář CzechTrade Kazachstán zorganizovala ve dnech 21.-25. února Misi českých firem v oboru pekárenských technologií. Na misi jsme zaměřili především na zjištění exportního potenciálu českých firem v Kazachstánu a Kyrgyzstánu.
S rekordním obratem a ambiciózní expanzí za 16 miliard eur posiluje Rewe svou pozici jednoho z nejsilnějších hráčů evropského maloobchodu.
S cílem proniknout na japonský trh či posílit své stávající obchodní kontakty se ve spolupráci s agenturou CzechTrade zúčastnili prestižního veletrhu zástupci českých firem, výzkumných center a Českého optického klastru.