Výkonný ředitel Rawit Hanutsaha společnsoti Srichand oznámil ambiciózní plány pro mezinárodní růst, a to zejména v Indonésii. Srichand již má produkty dostupné ve více než 2000 lékárnách v Pekingu, Laosu a Japonsku. Hanutsaha je přesvědčen, že pokud si značka získá uznání v Japonsku, rozšíření do dalších zemí by nemělo být tak náročné. V současné době však export tvoří pouze 5 % celkového prodeje společnosti Srichand.
Společnost také podporuje herec Supassra Kao Thanachat. Propaguje značku Sasi a zaměřuje se na spotřebitele ve věku 15 až 30 let. Rawit zdůraznil důležitost kreativity a odlišení se na konkurenčním thajském trhu s krásou. Ten dosahuje hodnoty přes 170 miliard bahtů a každoročně roste o 5 až 6 %. „Tato impozantní velikost trhu je doprovázena silnou konkurencí, protože noví hráči neustále dávají vědět o své existenci. Věříme však, že naše značka bude přitažlivější, pokud vyvineme naše produkty s kreativitou a odlišením od konkurentů," říká Rawit Hanutsaha.
Srichand zvažuje novou značku v oblasti zdraví a wellness, která bude respektovat globální trendy a zaměří se na stárnoucí thajské obyvatelstva. Firma očekává, že letošní tržby dosáhnou jedné miliardy bahtů, loni to bylo 730 milionům bahtů, přičemž značka Srichand bude přispívat 70 % a Sasi zbylých 30 %.
Výrobce a distribuční společnost produktů v oblasti krásy a kosmetiky Karmart se spojila v strategickém partnerství s japonskou firmou Marubeni a společností Quadriga Private Equity.
Spolupráce má za cíl do tří let zvýšit tržby na 4 miliardy bahtů. „S existujícími schopnostmi a znalostmi našich nových obchodních partnerů vidíme větší příležitosti pro rozšíření našeho podnikání prostřednictvím fúzí a akvizic, spolupráce s vlastníky značek nebo poskytování služeb výroby originálního vybavení," uvedl Wongwiwat Theekhakhirikul, zástupce generálního ředitele Karmarts.
Wongwiwat dále uvedl, že firma si klade za cíl zvýšit podíl zahraničních prodejů na 15 %, z aktuálních 11 %, a exportovat své produkty do 19 zemí, převážně v regionu jihovýchodní Asie.
Zdroj: Thaiger
Zpracovala zahraniční kancelář CzechTrade Thajsko.
„Čína vede v klíčových ukazatelích díky podpoře inovací, obchodních sítí, infrastruktury a kvalifikované pracovní síly," uvádí společnost Dezan Shira & Associates ve zprávě Emerging Asia Manufacturing Index 2024.
Podle vyúčtování za rok 2023 zaplatila průměrná německá domácnost s bytem o rozloze 70 metrů čtverečních za teplo 800 až 1100 eur.
Jde o průlomový krok směrem k nulovým emisím oxidu uhličitého a budoucnosti udržitelné mobility.
Nevládní organizace Attac navrhuje zavést progresivní daňový model pro zdanění bohatství. Stát tak ročně získá až 22 miliard eur na klíčové investice. Attac upozorňuje na výrazný trend bohatnutí rakouských miliardářů, což vyvolává obavy z narůstající nerovnosti a koncentrace bohatství ve společnosti. Diskuze o zdanění bohatství vyvolává rozporuplné reakce. Někteří vidí v zavedení daně příležitost dosáhnout větší sociální spravedlnosti, zatímco jiní varují před negativními dopady na ekonomiku a zaměstnanost.