Online seminář: Online expanze na NĚMECKÝ trh: Jak na online prodej a marketing v Německu

Cílem semináře je získání teoretických i praktických znalostí o německém e-commerce a představení praktických zkušeností a nástrojů pro oslovováním německých zákazníků.


I.                 E-commerce v Německu

  • Základní rozdíly oproti CZ trhu
  • Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
  • Odhad obchodního potenciálu na německém trhu
  • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
  • Jak připravit webové stránky pro působení v Německu?
  • Branding a brand positioning v Německu
  • Základní právní odlišnosti v online prostředí
  • S jakým rozpočtem se pustit na německý trh?



II.                Online marketing versus běžné marketingové nástroje Německu

  • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
  • Databáze B2B kontaktů a telemarketing
  • Spolupráce s německým obchodními zástupci
  • Účast na veletrzích, výstavách a podnikatelských misích
  • Představení balíčků digitálního marketingu do Německa na podporu českých exportérů



III.              Online marketing v Německu

  • SEO - optimalizace pro vyhledavače
  • Výkonnostní kampaně ve vyhledávačích
  • Sociální sítě v Německu
  • Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)

 

Další informace:

  • Své dotazy k tématu můžete zaslat před online seminářem prostřednictvím přihlášky, nebo prostřednictvím chatu na akci.
  • Den před konáním akce Vám e-mailem zašleme prolink na danou akci.
  • Akce je ZDARMA. 
                 

Kód semináře:

3951

Termín:

19. 3. 2024

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

ONLINE, X, Online seminář, Česká republika

Doba konání:

10.00 - 12.00 hodin

Cena:

0 Kč

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Mgr. Ludková Stella-Lea
Mgr. Stella-Lea Ludková specialista exportního vzdělávání

Lektoři

Mgr. Jareš Adam
Mgr. Jareš Adam Ředitel regionálního centra Střední Evropa a vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade Německo - Düsseldorf
Fiala Milan
Fiala Milan Specializuje se na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů. S klienty řeší přípravnou fázi expanze (tvorba analýz, strategie expanze, lokalizace webu, rozpočtování a nastavení cílů) až po realizaci prvních (zejména výkonnostních) online marketingových kampaní.

Soubory ke stažení