Online seminář: Jak si založit a úspěšně vést vlastní E-SHOP

Situaci na poli e‑commerce a specifika založení a provozování e-shopu probereme na online semináři s odborníkem Radkem Hudákem.

Zaměříme se na:

  • E-commerce v česku a v zahraničí, budoucí perspektivy online obchodování

  • Založení vlastního e-shopu, provozní záležitosti a investice nutné ke zvážení

  • Jak na provoz e-shopu a marketing

  • Zlepšování e-shopu respektive, jak jej udělat atraktivním místem pro zákazníky a jak je motivovat k nákupu

  • Otázky a odpovědi


Důležité:

  • Své dotazy k tématu můžete zaslat před online seminářem prostřednictvím přihlášky, nebo prostřednictvím chatu na akci.
  • Den před konáním akce Vám e-mailem zašleme prolink na danou akci.
  • K účasti na online semináři potřebujete pouze PC, notebook či telefon s internetovým připojením.
  • Akce je ZDARMA.
  • Účastníci se mohou aktivně zapojit prostřednictvím dotazů nebo být pasivními posluchači

              pexels-eshop.jpg      EV.JPG                              

Kód semináře:

3783

Termín:

24. 11. 2021

Druh akce:

Odborný seminář

Místo konání:

ONLINE, X, Online seminář, Česká republika

Doba konání:

10:00 - 11:30

Cena:

0 Kč

Stav akce:

Akce již proběhla

Přidat do kalendáře:

Kontakty

Organizační garant

Ing. Henríquez Barbora
Ing. Barbora Henríquez exportní konzultant

Lektoři

Hudák Radek
Hudák Radek Radek má na starosti v Shoptetu marketing a spolupráci se strategickými partnery. Shoptet je platforma na které provozuje svůj e-shop skoro 30 000 tisíc lidí v Česku, Slovensku a Maďarsku. Před Shoptetem působil Radek jako CMO ve Slevomatu, kromě Shoptetu konzultuje marketingové strategie SaaS a Ecommerce společnostem.

Soubory ke stažení