VEDOUCÍ ZAHRANIČNÍ KANCELÁŘE CZECHTRADE V BRAZÍLII
NÁPLŇ PRÁCE
- Komunikace s českými firmami, brazilskými subjekty, zodpovědnost za získávání zakázek, jejich zpracování a zajištění vytíženosti práce zahraniční kanceláře
- Odborná poradenská činnost pro české subjekty, dle individuálního zadání klientem
- Aktivní vyhledávání a zpracování obchodních příležitostí z brazilského trhu
- Příprava a realizace seminářů a odborných školení pro české subjekty
- Reprezentace CzechTrade a českých firem v daném teritoriu
- Zajištění efektivního administrativního chodu zahraniční kanceláře
POŽADUJEME
- Ukončené vysokoškolské vzdělání
- Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
- Znalost místního prostředí a reálií
- Orientace v hlavních sektorech brazilského hospodářství
- Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C2 (podmínkou)
- Vynikající znalost portugalského jazyka (podmínkou)
- Znalost angličtiny
- Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi)
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
- Analytické myšlení
- Schopnost samostatné i týmové práce
Na tuto pozici musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby minimálně na stupeň „Důvěrné“, vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl.
NABÍZÍME
- Vysoce náročnou, klientsky zodpovědnou práci
- Pracovní poměr na dobu určitou
- Práci v rozvíjející se vládní agentuře
- Místo výkonu práce při vyslání Brazílie (Sao Paolo)
- 5 týdnů dovolené, 4 sick days
V případě zájmu o uvedenou pozici nám nejpozději do 17.4.2021 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, oba dokumenty v českém a portugalském jazyce, na uvedenou e-mailovou adresu.
V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti atp.).
Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz
EXPORTNÍ KONZULTANT
NÁPLŇ PRÁCE
- nabídka a prodej služeb agentury CzechTrade (osobní jednání, prezentace, semináře)
- jednání s TOP managementem firem a analýza jejich exportní připravenosti
- exportní poradenství
- příprava a realizace účastí na zahraničních veletrzích a výstavách
POŽADUJEME
- ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském stupni (podmínkou)
- praxe v mezinárodním obchodě a exportu (výhodou)
- znalost českého jazyka na min. úrovni C2 (podmínkou)
- znalost anglického jazyka na min. úrovni B2 (podmínkou)
- znalost portugalského jazyka (výhodou)
- aktivní znalost používání PC (MS Office, internetové vyhledávače)
- řidičský průkaz skupiny B
- samostatnost, analytické myšlení
- profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
NABÍZÍME
- možný nástup: ihned
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou v délce šesti měsíců)
- místo výkonu práce Praha
- odměňování v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, Stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 1 NV č. 341/2017 Sb. (10. platová třída)
V případě zájmu nám zašlete nejpozději do 14.4.2021 motivační dopis se strukturovaným životopisem v českém a anglickém jazyce na níže uvedený kontakt.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz