Pracovní pozice

Přehled aktuální nabídky pracovních pozic v naší agentuře.

VEDOUCÍ ZAHRANIČNÍ KANCELÁŘE CZECHTRADE V BRAZÍLII

NÁPLŇ PRÁCE

  • Komunikace s českými firmami, brazilskými subjekty, zodpovědnost za získávání zakázek, jejich zpracování a zajištění vytíženosti práce zahraniční kanceláře
  • Odborná poradenská činnost pro české subjekty, dle individuálního zadání klientem
  • Aktivní vyhledávání a zpracování obchodních příležitostí z brazilského trhu
  • Příprava a realizace seminářů a odborných školení pro české subjekty
  • Reprezentace CzechTrade a českých firem v daném teritoriu
  • Zajištění efektivního administrativního chodu zahraniční kanceláře

POŽADUJEME

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
  • Znalost místního prostředí a reálií
  • Orientace v hlavních sektorech brazilského hospodářství
  • Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C2 (podmínkou)
  • Vynikající znalost portugalského jazyka (podmínkou)
  • Znalost angličtiny 
  • Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení
  • Schopnost samostatné i týmové práce

Na tuto pozici musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby minimálně na stupeň „Důvěrné“, vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl.

NABÍZÍME

  • Vysoce náročnou, klientsky zodpovědnou práci
  • Pracovní poměr na dobu určitou
  • Práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • Místo výkonu práce při vyslání Brazílie (Sao Paolo)
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick days

V případě zájmu o uvedenou pozici nám nejpozději do 17.4.2021 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, oba dokumenty v českém a portugalském jazyce, na uvedenou e-mailovou adresu. 
V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti atp.).
Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

 

EXPORTNÍ KONZULTANT

NÁPLŇ PRÁCE

  • nabídka a prodej služeb agentury CzechTrade (osobní jednání, prezentace, semináře)
  • jednání s TOP managementem firem a analýza jejich exportní připravenosti
  • exportní poradenství
  • příprava a realizace účastí na zahraničních veletrzích a výstavách 

POŽADUJEME

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském stupni (podmínkou)
  • praxe v mezinárodním obchodě a exportu (výhodou)
  • znalost českého jazyka na min. úrovni C2 (podmínkou)
  • znalost anglického jazyka na min. úrovni B2 (podmínkou)
  • znalost portugalského jazyka (výhodou)
  • aktivní znalost používání PC (MS Office, internetové vyhledávače)
  • řidičský průkaz skupiny B
  • samostatnost, analytické myšlení
  • profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti

NABÍZÍME

  • možný nástup: ihned
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou v délce šesti měsíců)
  • místo výkonu práce Praha
  • odměňování v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, Stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 1 NV č. 341/2017 Sb. (10. platová třída)      

V případě zájmu nám zašlete nejpozději do 14.4.2021 motivační dopis se strukturovaným životopisem v českém a anglickém jazyce na níže uvedený kontakt.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz