Pracovní pozice

Přehled aktuální nabídky pracovních pozic v naší agentuře.

ODBORNÝ MARKETINGOVÝ PRACOVNÍK

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Samostatná agenda reklamních předmětů (vyhledání dodavatelů, koordinace návrhů, interní evidence)
  • Realizace akcí – týmová i samostatná (akce pro klienty, zaměstnance, zahraniční firmy)
  • Zpracování marketingových materiálů pro centrálu a síť 50 zahraničních zastoupení
  • Týmová realizace komunikační kampaně pro ČR
  • Zpracování oborových brožur prezentujících samostatné průmyslové obory ČR
  • Zpracování interního časopisu
  • Administrativní správa samostatných projektů v CRM systému a v marketingovém úložišti dat

POŽADUJEME:

  • Vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání ideálně se zaměřením na marketing
  • Zkušenosti v oblasti marketingu i na juniorské pozici výhodou
  • MS Office na velmi dobré uživatelské úrovni – Power Point, Word a Excel
  • Angličtina – mírně pokročilá úroveň
  • Řidičský průkaz typu B – aktivní řidič
  • Zájem učit se novým věcem
  • Schopnost samostatně vést menší projekty
  • Schopnost dodržovat termíny
  • Kreativita – cit pro grafiku, inovativní nápady
  • Smysl pro detail
  • Pozitivní a energický přístup
  • Komunikační dovednosti
  • Týmový hráč

NABÍZÍME:

  • Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD
  • Místo výkonu práce Praha
  • Práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • Inspirativní a zajímavé prostředí
  • Různorodou spolupráci s kolegy v 50 zemích světa
  • Osobní rozvoj a benefity
  • Pět týdnů dovolené
  • Odměňování v souladu s pravidly stanovenými pro příspěvkové organizace, Stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 1 NV č. 564/2006 Sb. (10. platová třída)

V případě zájmu nám zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem na níže uvedený kontakt do 21.3.2019.
Součástí životopisu musí být toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz

PROJEKTOVÝ MANAŽER (PROJECT EXECUTIVE)
CzechTrade Stockholm

KOHO HLEDÁME:

  • Pozitivní osobu s chutí podílet se na chodu úspěšné pobočky CZECHTRADE ve Švédsku.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Péče o české firmy - klienty kanceláře CzechTrade ve Stockholmu
  • Vyhledávání obchodních partnerů českým firmám ve Švédsku i dalších zemích Skandinávie
  • Příprava a realizace českých expozic na akcích – výstavy, veletrhy, „sourcing days“
  • Základní průzkumy trhu a ověřování zájmu o české výrobky
  • Podílení se na administrativním chodu kanceláře ve Stockholmu

POŽADAVKY:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Zkušenosti z práce v oborech obchodu, marketingu, nebo administrativy
  • Zkušenosti z práce pro české firmy výhodou
  • Dobrá znalost MS Office, MS Power Point
  • Aktivní znalost angličtiny, češtiny a švédštiny
  • Dobré organizační a prezentační dovednosti

CO NABÍZÍME:

  • Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností jejího prodloužení
  • Zaměstnání formou třetího subjektu
  • Fixní plat 25.000,- SEK (hrubého)
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Kancelář v centru Stockholmu – je součástí ZÚ ČR ve Stockholmu

NÁSTUP:

  • Dohodou (co nejdříve)

Váš životopis, případně krátký motivační dopis v českém nebo anglickém jazyce, zasílejte prosím na e-mailovou adresu vedoucího kanceláře CzechTrade Stockholm Tomáše Rouska, tomas.rousek@czechtrade.cz, nejpozději do 11. 2. 2019.

EXECUTIVE ASSISTANT NA ZAHRANIČNÍ KANCELÁŘI CZECHTRADE DÜSSELDORF

NÁPLŇ PRÁCE:

  • každodenní komunikace s klienty v češtině a němčině po telefonu a emailu v rámci realizace individuálních služeb pro české exportéry
  • vyhledávání informací o obchodních partnerech v databázích a na internetu
  • organizace společných expozic českých firem na mezinárodních veletrzích v Německu včetně osobní asistence na veletrhu
  • administrativní podpora chodu kanceláře

POŽADUJEME:

  • ukončené min. středoškolské vzdělání s maturitou (podmínkou), práce vhodná i pro absolventy VŠ
  • praxi v německo-jazyčném prostředí – práce či studium (výhodou)
  • znalost českého jazyka na min. úrovni C2 (podmínkou)
  • znalost německého jazyka na min. úrovni B2/C1 (podmínkou)
  • aktivní znalost používání PC (MS Office, internetové vyhledávače)
  • samostatnost, analytické myšlení
  • profesionální vystupování, klientsky orientovaný přístup, komunikační dovednosti

NABÍZÍME:

  • pracovní poměr na dobu určitou - zaměstnání v Německu prostřednictvím třetího subjektu
  • místo výkonu práce Düsseldorf
  • práci v rozvíjející se vládní agentuře
  • odpovídající platové ohodnocení

V případě zájmu o uvedenou pozici nám zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, oba dokumenty v českém i německém jazyce, na níže uvedený kontakt.
Do životopisu, prosím, uveďte toto prohlášení: „Souhlasím se zpracováváním mnou poskytnutých osobních údajů po dobu výběrového řízení na nabízenou pozici.“
Kontakt: vyberova-rizeni@czechtrade.cz