Jokohama je spolu s Prahou a Londýnem třetí lokalitou, kde si zájemci mohou vyzkoušet unikátní virtuální arénu s pohybem ve volném prostoru a 4D prvky od pražského studia.
Slavnostního otevření arény DIVR Immersive Arena, jež se uskutečnilo 26. dubna v prostorách Yokohama World Porters, se zhostil český velvyslanec Martin Klučar společně se spoluzakladatel DIVR Labs Ondřejem Bachem a prezidentem místního partnera AEON Mall Kidsdream Hisajukim Suemacuem. Návštěvnici si mohou vybrat ze dvou režimů – prehistorické procházky mezi dinosaury a kooperativní akční hrou, ve které se hráči vypořádávají t s následky zombie nákazy. Unikátnost virtuálního zážitku vedle možnosti volného pohybu po aréně dotváří především řada pokročilých 4D efektů, jako jsou vibrace či vítr.
Dle spoluzakladatele Ondřeje Bacha má virtuální realita v Japonsku obrovský potenciál. Bach věří, že partnerství s největší sítí japonských obchodních domů AEON Mall umožní ukázat budoucnost virtuální zábavy v podání českého studia co nejširšímu japonskému publiku. Ostatně v případě úspěchu arény v Jokohamě firma plánuje rozšířit síť virtuálních heren i do jiných lokalit napříč Japonskem.
DIVR Labs svou technologii v minulosti prezentovaly na veletrzích XR Fair Tokyo a Tokyo Game Show. K propojení s jejich partnerem pak došlo vloni díky individuální asistenční službě od naší tokijské kanceláře CzechTrade.
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře agentur CzechTrade a CzechInvest Japonsko (Tokio).
Zdroj: blooloop.com
Britský McLaren se spojil se startupem Forseven, který je financován investiční skupinou z Abu Dhabi. Toto nečekané spojení slibuje rozšíření McLarenu a nový směr pro automobilový průmysl.
Zahraniční kancelář CzechTrade Kazachstán zorganizovala ve dnech 21.-25. února Misi českých firem v oboru pekárenských technologií. Na misi jsme zaměřili především na zjištění exportního potenciálu českých firem v Kazachstánu a Kyrgyzstánu.
S rekordním obratem a ambiciózní expanzí za 16 miliard eur posiluje Rewe svou pozici jednoho z nejsilnějších hráčů evropského maloobchodu.
S cílem proniknout na japonský trh či posílit své stávající obchodní kontakty se ve spolupráci s agenturou CzechTrade zúčastnili prestižního veletrhu zástupci českých firem, výzkumných center a Českého optického klastru.