AGROS vyniká svou digitální identitou pro zemědělce a je podporována ministerstvem výroby.
AGROS, startup z města Piura podporovaný ministerstvem výroby, přináší revoluci do rodinného zemědělství díky digitální platformě, která propojuje zemědělce s finančními institucemi a specializovanými poradci. Prostřednictvím telefonního hovoru si mohou zemědělci vytvořit hlasové heslo, které jim umožní přístup ke službám, jako jsou žádost o úvěr, spojení s klienty a distributory nebo třeba získání informací o technologiích přesného zemědělství. S finanční podporou z programu ProInnóvate si AGROS klade za cíl snížit finanční vyloučení v zemědělském sektoru, zejména během zrychlené digitalizace způsobené pandemií.
AGROS byl nejen mezinárodně uznán Organizací pro výživu a zemědělství (FAO) jako úspěšná iniciativa v oblasti digitalizace zemědělsko-potravinářských systémů, ale také uzavřel dohody s regionálními vládami o propojení zemědělců s finančními a tržními příležitostmi.
Tento startup s ambiciózní vizí v současné době ověřuje svůj model v různých regionech Peru a plánuje rozšíření do Ekvádoru, Kolumbie a Mexiko, s cílem zahájit ověřování své technologie v Etiopii. Společnost AGROS navíc vyniká svým závazkem plnit dva klíčové cíle, a sice vytvářet technologie přizpůsobené potřebám zemědělců a umožnit ověřování prostřednictvím telefonního hovoru se spolehlivostí více než 93 %.
Zdracoval kolektiv zahraniční kancleáře CzechTrade Peru.
Zdroj: https://andina.pe
Na začátku dubna jsme uspořádali teritoriální webinář o Filipínách, který posluchače provedl základními fakty o Filipínách, jejich makroekonomickými údaji, bilancí s Českou republikou a zajímavými fakty o ekonomice a místním trhu. Webinář představil Filipíny z jiného světla, než jako destinace na dovolenou u moře, vodopádů nebo dobývání mnohdy i aktivních vulkánů. Mezivládní delegace s Českou republikou a Evropskou unií ukazují, jak jsou Filipíny pro Evropu zajímavé do budoucnosti.
Člen představenstva společnosti Markus Kaser zdůrazňuje, že Spar nekopíruje žádné značkové výrobky. Spar se v rakouském potravinářském průmyslu zaměřuje na budování vlastních značek, které mu loni vynesly 43 procent tržeb. To odpovídá částce čtyř miliard eur, tedy o dvanáct procent více než v roce 2022.
V roce 2023 se Mexiko umístilo mezi 10 zemí s největším růstem e-commerce. Dalšími zeměmi jsou Indie, Argentina, Filipíny nebo Indonésie.
V této jihoamerické zemi je v různé fázi rozvoje 67 projektů, které souvisejí se zeleným vodíkem. Hlásí organizace H2 Chile, která se zabývá alternativními zdroji elektrické energie a přechodem země na uhlíkově neutrální ekonomiku.