Nabízíme služby zahraničních zástupců CzechTrade, kteří aktivně vyhledávají exportní příležitosti, umí získat ověřené obchodní kontakty, pomohou s prezentací vašeho produktu nebo poradí s výběrem vhodného zahraničního trhu.
Kompletní nabídku Exportního poradenství najdete v sekci Naše služby nebo se neváhejte obrátit na příslušného oborového specialistu CzechTrade.
Očekávaný růst stavebního sektoru v tomto roce je 3,6 %, což z něj činí jeden z nejvíce perspektivních oborů v Peru. Udržitelnost ve stavebnictví je v Peru sice v začátcích, ale již teď je patrné, že nové projekty stále častěji zavádějí udržitelná řešení, která šetří energii a vodu a využívají recyklovaných stavebních materiálů.
Poutavý zážitek, který uživatele přenese do starověkého města Caral.
Avatar umělé inteligence Illariy posouvá zpravodajství v kečuánštině k novým horizontům.
Inovativní virtuální průvodce spojuje přírodu a technologie. Díky tomu nabízí jedinečný zážitek v národní rezervaci Pacaya Samiria.
Peru patří k nejrychleji rostoucím ekonomikám v Latinské Americe. Peruánský trh je velmi otevřený a má dohody o volném obchodu se 48 zeměmi světa.
Země disponuje velkým nerostným bohatstvím a trh funguje na velmi liberálním základě. Zhruba 65 procent exportu země tvoří nerostné suroviny. Právě Česká republika má velmi dlouhou tradici v těžebním průmyslu, a to jak v povrchovém, tak i hlubinném. To přináší zajímavé příležitosti pro české dodavatele důlní techniky a technologií.
Poptávka je také po bezpečnostních zařízeních, pneumatických kladivech, výbušninách, převodovkách, výtazích, náhradních dílech pro energetiku, a dokonce i po kompletních malých a středních elektrárnách.
České firmy mohou být dále nápomocny při výstavbách nových letišť, kterých v Peru přibývá z důvodu nedostupnosti místního terénu a to nejen dodávkou malých letadel, ale také bezpečnostní a ochrannou technikou a dalších komponentů.
V posledních letech se Peruánci začínají zajímat o životní prostředí, které dříve trochu zanedbávali a zde vzniká velký potenciál pro firmy zabývající se životním prostředím a obnovitelnými zdroji.
Česká Republika má v Peru dobré jméno a to hlavně z dob Československa, kdy jsme zde stavěli uhelné a vodní elektrárny, cukrovary a pivovary. Náš export dosahoval trojnásobku dnešního exportu do Peru.
Právě začíná doba, kdy se můžeme začít vracet a prosazovat se na peruánském trhu a nabízet naše české zboží a služby.
Agentura CzechTrade vám bude ráda nápomocna při vašem průniku na peruánský trh.
Podrobné teritoriální informace o peruánské ekonomice, včetně aktuálních kontaktů, poptávek, tendrů a investičních příležitostí naleznete na portálu BusinessInfo.cz.
Časové pásmo
standardní: GMT -5 hodin
Nebojte se oslovit naši zahraniční kancelář CzechTrade Peru. Pomůžeme vám. Podle zaměření vaší firmy a produktu v placené databázi vyhledáme potencionální obchodní partnery. K vyhledání a sestavení základního long listu od klienta budeme potřebovat HS kódy produktů, které plánujete do Peru dovážet, popřípadě kontakty, které jste si vyhledali sami, ale firmy vám nereagují na vaše e-maily.
Po našem zaslání long listu doporučujeme seznam firmem důkladně projít a určit, jaké firmy by vás zajímali, samozřejmě můžeme oslovit všechny firmy v seznamu. V seznamu se zaměřte na velikost firmy, odbornost a popřípadě i na zkušenosti s exportem. Ideálním partnerem v Latinské Americe bývá střední firma rodinného typu. Tyto firmy vás podpoří s největším nadšením. CzechTrade Peru vám samozřejmě může pomoci se znalostí místního trhu dle specifik vaší firmy, avšak z oborového hlediska je rozhodnutí pouze na vás.
Po výběru firem ze seznamu a zaslání katalogů v elektronické podobě ve španělštině, začneme oslovovat místní podnikatele. V první řadě připravíme oslovovací dopis s popisem vaší firmy a produktu a zašleme na vybrané adresy. Následně po uplynutí nějaké doby oslovujeme firmy telefonicky a zjišťujeme zájem o výrobek.
Zahraniční kancelář CzechTrade v Limě doporučuje, aby česká firma se zájmem exportovat na peruánský trh se zaměřila na přípravu vhodných materiálů ve španělském jazyce, jako jsou katalogy, prezentace, reference, webové stránky a podobně. To jsou klíčové aspekty pro budoucí úspěch. Dále doporučujeme trpělivost.