Značku Volkswagen čekají největší změny v historii. Má být totiž realizován úsporný a restrukturalizační program s okamžitou platností.
Na konci uplynulého roku 2023 rozhodla značka Volkswagen o klíčových bodech svého výkonnostního programu. Jeho cílem je ušetřit do roku 2026 zhruba 10 miliard eur a zvýšit návratnost prodeje automobilky ze současných 3 na 6,5 %.
Za realizaci programu je zodpovědný Hartmut Rickel, dosavadní šéf interní servisní divize Volkswagen Group Services, který je nyní pověřen vedením kanceláře projektového managementu, jež uvede dohodnutá opatření do praxe. Hartmut Rickel ve funkci vystřídal Stephana Wöllensteina, bývalého šéfa čínské divize Volkswagenu, který byl v poslední době zodpovědný za rozvoj restrukturalizačního programu.
Vypracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Německo.
Zdroj: Spiegel.de
Na konci dubna představily francouzský národní dopravce SNCF a společnost Alstom první vlakovou soupravu TGV M. Tento nový vlak slibuje velký úspěch pro francouzský železniční průmysl.
Díky inovativním fotovolatickým systémům poslouží tato budova jako inovativní, energeticky soběstačný komplex. Rakouská firma Fill začala budovu stavět v roce 2023, první fáze má být hotová ještě letos.
Sítě 6G zvýší možnosti interakce robotů, umělé inteligence, autonomní dopravy či vzdálené chirurgie a diagnostiky.
Japonsko se po vzoru EU chystá více zaměřit na monopolní praktiky technologických gigantů.